Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

ΑΣΤΙΚΟΙ ΘΡΥΛΟΙ & ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΣΤΥΜΑΓΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

Πώς σχετίζονται οι Αστικοί Θρύλοι και ποια είναι τα υπόλοιπα σημάδια πιθανούς Αστυμαγικής Δραστηριότητας στις πόλεις που ζούμε; Ας δούμε μερικά από τα αστυμαγικά στίγματα που μπορούν να χαρτογραφηθούν μέσα στο σύγχρονο αστικό τοπίο μέσα από μία προσωπική χαρτογράφηση.
Ήταν περίπου στα τέλη της δεκαετίας του ‘90, όταν ως έφηβοι κάναμε τις πρώτες παραφυσικές αναζητήσεις. Όταν μία τέτοια διαδρομή ξεκινά δεν ξέρεις τι θα πρωτοσυναντήσεις, δεν γνωρίζεις ποια είναι τα ζητήματα της θεματικής αυτής που θα σε απασχολήσουν σοβαρότερα στο μέλλον, δεν μπορείς να κατανοήσεις το ουσιαστικό σημάδι του παραφυσικού ή τις εφηβικές φανταστικές ενδείξεις που με την αυξημένη φαντασία του νεανικού μυαλού σου δείχνουν τον λανθασμένο δρόμο της αναζήτησης.
Χρειάστηκε να περάσουν αρκετά χρόνια από το απόγευμα εκείνο για να διαπιστώσω πως η φαντασία είναι όντως το εργαλείο-κλειδί για το ξεκλείδωμα του Νου, ούτως ώστε να είναι σε θέση ο εσώτερος εαυτός να είναι ικανός να παρατηρήσει τα φαινόμενα αυτά σε επίπεδο αστικού περιβάλλοντος. Εκείνη τη βραδιά όμως, τα νεανικά μυαλά μας ίσως οδηγήθηκαν στις σωστές συνάψεις όταν αναλύσαμε με την δίψα του φρέσκου ερευνητή το φαινόμενο που μας αποκαλύφθηκε έξω από εκείνη την εγκαταλελλειμένη οικεία πίσω στο μακρινό πλέον 1998. Προχωρούσαμε αμέριμνοι προς την έξοδο του φροντιστηρίου αγγλικών σε μία ήρεμη και συνηθισμένη βραδιά, συζητώντας για το αγαπημένο μας θέμα που δεν ήταν άλλο από τις άγνωστες τότε για εμάς πτυχές της παραψυχολογίας. Μπροστά μας και απέναντι από το φροντιστήριο βρισκόταν ένα δημοτικό σχολείο που ήταν τοποθετημένο σε ένα σχετικά χαμηλό ύψωμα που χώριζε δύο κεντρικούς δρόμους της περιοχής που ζούσαμε. Στα δεξιά του σχολείου μερικά σκαλοπάτια έδιναν πρόσβαση στο επάνω διάζωμα της περιοχής και ακριβώς απέναντι από αυτά τα σκαλιά βρισκόταν από καιρό ένα μικρό παρατημένο σπίτι με τα τζάμια σπασμένα και την κεντρική είσοδό του ορθάνοιχτη μιας και δεν υπήρχε πόρτα για να απαγορεύει την θέα στο εσωτερικό του. Ήταν ένα σημείο που ως εκείνη τη στιγμή δεν είχα προσωπικά παρατηρήσει και ίσως και να μην γνώριζα την ύπαρξή του. Ένας χώρος που υπήρχε στο πεδίο της όρασής μου για μήνες, όμως η άγουρη υποσυνείδητη σκέψη μου δεν είχε καταγράψει ξανά. Ώσπου να εμφανιστεί η αέρινη φιγούρα που με την αιωρούμενη χορευτική κίνησή της κατάφερε να μας κατατρομάξει και να ξεκινήσει την διαδικασία της έρευνας.
Μπροστά στην είσοδο του σπιτιού βρισκόταν η φιγούρα μίας νεαρής κοπέλας χλωμής σαν το λευκό φόρεμα που φορούσε. Σαν αερικό που ξεπήδησε μέσα από φολκλόρ  βρετανικούς αστικούς θρύλους, η αιθερική κοπέλα κινήθηκε αιωρούμενη πότε δεξιά και πότε αριστερά για δύο με τρεις φορές και χάθηκε από το οπτικό μας πεδίο έτσι ακριβώς όπως είχε εμφανιστεί. Σαν να μην υπήρξε ποτέ. Χωρίς να χρειαστεί δεύτερη σκέψη βγάλαμε τα τετράδια μας από τις τσάντες και ξεκινήσαμε προς το μέρος που βρισκόταν. Αφού εξερευνήσαμε το σπίτι που είχε μέσα του τα σημάδια ενός κλασικού κτιρίου που βρίσκουν καταφύγιο οι παρείσακτοι της νύχτας για να πραγματοποιήσουν τα σχέδιά τους, και το πλήθος σκουπιδιών που μαρτυρούσαν τον καιρό της παρακμής του, δεν βρήκαμε τίποτα αξιοσημείωτο.
Επιστρέψαμε στο σπίτι μου και τοποθετήσαμε τα στοιχεία που είχαμε καταγράψει σε ένα μαύρο χαρτόνι που είχε κολληθεί στον τοίχο και έπαιζε τον ρόλο του Μαυροπίνακα. Λίγη μουσική, μερικοί αριθμοί (όπως ο αριθμός των βημάτων από το σημείο που βρισκόμασταν και το σημείο θέασης του αερικού) και μία (ελεγχόμενη για την αποτελεσματικότητά της) μέθοδος αποκρυπτογράφησης μας αποκάλυψαν δύο γράμματα που ήταν γραμμένα με τεράστια γράμματα στο χαρτόνι. Το γράμμα Κάππα και το γράμμα Άλφα. ΚΑ! Το μυστήριο της λέξης αυτής παρέμεινε για λίγο καιρό ακόμη, όταν ο φίλος που βρισκόταν μαζί μου ξεφύλλισε ένα περιοδικό ανάλογης ύλης. Μέσα στις σελίδες του βρισκόταν το άρθρο:

ΚΑ, ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ
Το ΚΑ είναι ένα πολύπλοκο μέρος του Συμβολισμού που υπήρχε στην Αρχαία Αιγυπτιακή Μυθολογία και αντιπροσώπευε αρκετά πράγματα: Το ΚΑ είναι η πηγή των δυνάμεων του Θεού που ενυπάρχει μέσα στον άνθρωπο και επίσης είναι το Πνευματικό «Διπλό» που ενυπάρχει μέσα σε κάθε άνθρωπο. Γεννιέται μαζί με το άτομο και ζει ακόμη και μετά τον Θάνατό του αρκεί να υπάρχει ο χώρος μέσα στον οποίο θα μπορεί να κατοικεί. Οι Αιγύπτιοι μουμιοποιούσαν τους Νεκρούς τους διότι θεωρούσαν πως το ΚΑ απαιτεί για να υπάρχει να μην έχει χαθεί ή εξαυλωθεί το φυσικό σώμα μέσα στο οποίο ζούσε.
Έτσι, μέσα από μία κατά τα άλλα πρόχειρη καταγραφή μερικών αριθμών ο φίλος μου και εγώ φτάσαμε να συμπεράνουμε πως το παλιό αυτό κτίριο μας έδειχνε σημάδια απόκρυφης και παράδοξης δραστηριότητας. Χρόνια αργότερα, και αφότου ασχοληθήκαμε με τα μυστήρια των πόλεων και τις μαγευτικές θεωρίες των παράλληλων πραγματικότητων και της Αστυμαγείας διαπιστώσαμε πως υπάρχουν σημάδια μέσα στο αστικό τοπίο που ζούμε που μαρτυρούν την απόκρυφη δραστηριότητά τους και μας ξεδιπλώνουν τις ενεργειακές ροές που πάλλονται διαφορετικά από τα υπόλοιπα μέρη της πόλης, αποκαλύπτοντάς μας έτσι χωρίς μεγαλύτερη εμπειρία τα ενεργειακά ρήγματα εκεί όπου το απόκρυφο κορυφώνεται και οι ενεργειακές ρωγμές ανοίγονται μπροστά μας. Ποια είναι αυτά τα σημάδια όμως;

ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Ένα επιστημονικό πείραμα που διεξήχθη από κάποιο πανεπιστήμιο αποκάλυψε τις ψυχογεωγραφικές ανωμαλίες σε υπο-ατομικό επίπεδο, όταν επέρχεται η χωρική διαφοροποίηση μέσα σε κομμάτια της πόλης σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όταν ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο αφήνεται στο σκοτάδι παραμελείται από την τοπική αυτοδιοίκηση τότε συσσωρεύει τέτοιου είδους αρνητικές ροές διαφόρων ειδών. Αν παρατηρήσουμε την πόλη στην οποία ζούμε από ψηλά ή ακόμη και κάνοντας μία βόλτα μέσα στα «κομμάτια» αυτά που είναι σκιωδώς σκοτεινά, βρώμικα και προκαλούν τον φόβο χωρίς λόγο, θα διαπιστώσουμε πως υπάρχουν ολόκληρες γειτονιές που είναι βυθισμένες στο σκοτάδι λόγω έλλειψης φωτισμού στα πεζοδρόμια, σημεία που περιέχουν κτίρια που αφήνονται στο έλεός τους και καταδεικνύουν πως κάτι το σκοτεινό παραμονεύει στις γωνίες τους.
Ένα φαινόμενο που από μόνο του αποτελεί έναν «χάρτη παραδοξοτήτων» μιάς και αν κάποιος παρατηρήσει την πόλη του από ένα αξιόλογο ύψος θα καταφέρει με ευκολία να χαρτογραφήσει αυτές τις περιοχές. Αν πραγματοποιήσει την διαδικασία παραπάνω από μία φορές σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα κατορθώσει να καταγράψει και τις διαφοροποιήσεις αυτών των επιπλοκών, θα μπορέσει να διακρίνει την μετατόπιση του ενεργειακού «ρήγματος» της πόλης στην οποία ζει.

ΑΣΤΙΚΟΙ ΘΡΥΛΟΙ
Ένα άλλο χαρακτηριστικό σημάδι τέτοιας ενεργειακής παραδοξότητας εντοπίζεται στα σημεία της πόλης για τα οποία υπάρχουν Αστικοί Θρύλοι. Θεάσεις UFO, Φαντασμάτων και πάσης φύσης παραφυσικές ιστορίες μας δίνουν το έναυσμα της περαιτέρω έρευνας των ενεργειακών ροών που ακολουθούν αυτοί οι Αστικοί Θρύλοι. Μέσα σε τέτοιες ισχυρά ενεργειακές τοποθεσίες το Συλλογικό Ασυνείδητο δρα με έναν παράξενο τρόπο και προσπαθεί κάπως να αποκαλύψει την παραδοξότητα του χωροχρόνου της πόλης. Έτσι δημιουργούνται τέτοιοι αστικοί θρύλοι που ακολουθούν και στοιχειώνουν τα σημεία αυτά για πολλά χρόνια, ίσως και για αιώνες σε μερικές περιπτώσεις.

ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙΑ – ΓΚΡΑΦΙΤΙ
Υπάρχει μία θεωρία που λέει πως αν χαρτογραφήσουμε τις διαδρομές και τα σημάδια που μας οδηγούν τα παράξενα καπάκια στους δρόμους της πόλης μας, τότε θα οδηγηθούμε στο επίκεντρο ενός τέτοιου ενεργειακού ρήγματος. Αυτή η θεώρηση μάλλον δεν ευδοκιμεί, όμως ίσως η ίδια η τοποθεσία στην οποία είναι τοποθετημένα αυτά τα παράξενα καπάκια να έχουν μία κάποια σημασία στην έρευνα εκείνου που αναζητά το παράδοξο στο αστικό τοπίο. Περισσότερες πληροφορίες για τα παράξενα καπάκια και τις θεωρίες που τα συνοδεύουν θα βρείτε εδώ.
Υπάρχουν όμως και σχέδια που είναι ζωγραφισμένα στους τοίχους των κτιρίων της πόλης που μεταφέρουν τα δικά τους «μηνύματα» αν διαβαστούν σωστά και μπορούν να μας οδηγήσουν σε τέτοιες ενεργειακά φορτισμένες περιοχές. Η ακόμη και να μας αποτρέψουν από το να εισχωρήσουμε μέσα του. Η αναλυτική χαρτογράφηση και ο αποσυμβολισμός τους σίγουρα θα μας βοηθήσει να ανακαλύψουμε τις ενεργειακές διαδρομές των γραμμών Λευ που διασχίζουν τις περιοχές των πόλεών μας. Παράξενα σύμβολα στις πόρτες των κτιρίων, διάφορα αγαλματίδια ή οτιδήποτε παράδοξο που μας παραπέμπει στον χώρο του παραφυσικού είναι επίσης δείγματα άξια περαιτέρω διερεύνησης για τον ενδιαφερόμενο.

ΜΙΑ ΑΛΛΟΚΟΤΗ ΒΟΛΤΑ…
«… Ξεκινήσαμε την περιπλάνηση χωρίς να έχουμε ιδιαίτερο προορισμό. Βαδίζαμε με την απαιτούμενη τυχαιότητα στον χώρο, ακολουθώντας τα σημάδια που μας αποκάλυπτε η πόλη. Σύμβολο το σύμβολο, από σκοτεινά μονοπάτια στις ολοφώτεινες και ζωντανές γειτονιές που μας έδιναν και αυτές τα μηνύματά τους. Ξαφνικά εισχωρήσαμε στο μικρό σκοτεινό σοκάκι που με ζόρι υποδεχόταν τρία άτομα στο άνοιγμά του. Μόλις βρεθήκαμε στο κέντρο του μικρού αυτού δρόμου μία γάτα έφραξε την έξοδο στεκόμενη σε στάση αιγυπτιακής Σφίγγας. Μπροστά μας απλωνόταν η αυλή ενός παλιού σπιτιού με αλλόκοτο σχεδιασμό.
Στην αυλόπορτα μπορούσες να διακρίνεις πεντακάθαρα το Σεληνιακό σύμβολο που κοσμούσε το πάνω μέρος της και έδινε μία αλλοκοσμική χροιά που σύντομα περικύκλωσε τον περιβάλλοντα χώρο και το εσωτερικό μας καμπανάκι. Οι ήχοι της πόλης σταμάτησαν και ήταν φανερό πως η ψυχογεωγραφία του χώρου ενεργούσε με έναν παράδοξο, διαφορετικό τρόπο στον εσωτερικό μας εαυτό. Μία παγωνιά κατέκλυσε και τους τρεις μας… Μπορεί να μην ήταν γραμμένο σε κάποιο τοίχο αυτή την φορά, όμως ήμασταν σίγουροι πως και εδώ φώλιασαν δαίμονες…»