Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ-ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΜΟΥΤΣΑΤΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η νεαρή ηθοποιός αντέγραψε -και μάλλον έκανε πολύ καλύτερο- ένα παλιό καναδικό διαφημιστικό, προκειμένου να στείλει την δική της απάντηση για την κριτική που δέχεται η Ελλάδα αυτή τη διετία. Ο μονόλογός της είναι καταιγιστικός όσο και σαφής, για την σημερινή πραγματικότητα της χώρας όσο και την βαριά κληρονομιά της και ξεπερνάει κατά πολύ την πιο «τοπική» προσέγγιση του πρωτότυπου. Οι δύο εκδοχές του, η απλή αγγλική και αυτή με τον ελληνικό υποτιτλισμό, έχουν ήδη προβληθεί πάνω από μισό εκατομμύριο φορές. «Γεια, Δεν είμαι ούτε δημόσιος υπάλληλος, ούτε κλέφτης. Ούτε ούζο πίνω, ούτε πιάτα σπάω, ούτε «Όπα» λέω… στην καθημερινότητα μου… Α… Και δεν ξέρω τον Γιώργο, το Γιάννη ή το Νίκο από την Ελλάδα αν και είμαι σίγουρη ότι είναι πάρα πολύ συμπαθητικοί. Η χώρα μου είναι δημοκρατία, στην πραγματικότητα γέννησε το θεσμό. Μιλάω ελληνικά και πέντε ακόμα γλώσσες. Και οι περισσότεροι άνθρωποι στη χώρα μου μιλούν πολλές ξένες γλώσσες. Θα μπορούσα να «ράψω» τη σημαία της χώρας μου στην τσάντα μου, αλλά η κληρονομιά της Ελλάδας ξεπερνά κατά πολύ τα γεωγραφικά σύνορα μιας χώρας. Γέννησε τη Δύση. Πιστεύω στον ελληνισμό… Ολόκληρος ο κόσμος ενστερνίζεται τα ιδανικά του. Κι αν σήμερα χρωστώ λεφτά σε κανέναν –παρεμπιπτόντως δεν είμαι ο μόνος- είναι επειδή εγώ εφηύρα την ελεύθερη αγορά. Κι αν σήμερα μου ασκείτε κριτική είναι γιατί εγώ εφηύρα την κριτική. Πιστεύω στην ελευθερία. Όταν χρειάζεται διαμαρτύρομαι. Πιστεύω στη χαρά της ζωής. Δικαίωμα μου είναι. Δεν είναι κακό αυτό. Μπορώ να κολυμπώ στα νερά πάνω από 6000 νησιών. Η χώρα μου έχει ανεπανάληπτες ομορφιές και παραδόσεις. Και η οικογένεια μου είναι ένας ιερός θεσμός. Με αποκαλείτε Γραικό, αλλά είμαι Έλλην. Όχι Γραικός, Έλλην. Το όνομα μου είναι Κατερίνα… Και είμαι Έλλην!» Αφιερωμένο σε όλους τους Έλληνες. «Έλλην μπορεί να είναι όποιος το επιθυμεί με την καρδιά, το μυαλό, την ψυχή του» (Σωκράτης). Και σε αυτούς που ακούν αυτό-κριτική, για το πώς να φτιάξουν έναν κόσμο ολοένα και πιο δίκαιο. Γιατί ο Ελληνισμός είναι ακόμα σε εξέλιξη και θα είναι για πάντα εις τους αιώνες των αιώνων. http://www.pinnokio.gr/arthro/me-lene-katerina-kai-eimai-ellhnida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου