Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ, ΕΛΛΗΝΑ...

Friedrich Schiller
Une Europe sans la Grèce aurait été comme un enfant sans certificat de naissance.

«Καταραμένε Έλληνα, τα βρήκες όλα, φιλοσοφία, γεωμετρία, φυσική, αστρονομία τίποτε δεν άφησες για μας. Καταραμένε Έλληνα, όπου να γυρίσω τη σκέψη μου, όπου και να στρέψω τη ψυχή μου, μπροστά μου σε βρίσκω! Αν τέχνη λαχταρώ, ποίηση, θέατρο, αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά μου, πρώτος και αξεπέραστος. Αν επιστήμη αναζητώ, μαθηματικά, φιλοσοφία, ιατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος. Αν για δημοκρατία διψώ, ισονομία και ισότητα, εσύ ξανά μπροστά μου, ασυναγώνιστος και ανεπισκίαστος. Καταραμένε Έλληνα... Καταραμένη γνώση. Γιατί να σε αγγίξω; Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός; Γιατί δεν με αφήνετε στη δύστυχη ανεμελιά μου..;»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου